Koç Burcu Günlük Burç Yorumları

(346 oy) 4/5 667486
32 Yorum

Koç Burçları ve yükselen burçları Koç Burcu olanlar, 23 Nisan 2017 Koç Burcu günlük burç yorumu şu şekilde; Koç Burçları, Pazar günü mesleğinizle ilgili sizi sıkıntıya sokan ne varsa bunların üstesinden gelmek için yeni adımlar atmayı tercih edeceksiniz. Sürekli var olan koşullara ayak uydurmaya çalışmak sizi baskı altına sokuyor. Bedensel olarak sizi zorlayan etkilere maruz kalabilirsiniz sevgili Koç Burçları. Bu olumsuz durumdan kurtulabilmek için öncelikle kendinizi ruhsal olarak rahatlatmanız gerekecektir. Huzuru bulduğunuzda bedeninizin de rahatlayacağını göreceksiniz sevgili burclar.net okuyucuları. Uzun süre önce yapmayı düşündüğünüz bir şeyin gerçekleşmesi için ilk adımı bugün atma fırsatı bulacaksınız. Günlerdir üzerinizde kara bulutların dolaştığını düşünüyor olsanız dahi bugün birçok konuda şansınızın döndüğünü göreceksiniz. Romantik ilişkide sevdiğiniz kişinin zekâsına olan hayranlığınızın bir kere daha farkına varacaksınız sevgili Koç Burçları. İş konusundaki girişimlerinizde aceleci davranmalı ancak mantıklı kararlar vermelisiniz. 23 Nisan 2017 gününe ait Koç Burcu günlük burç yorumu sonunda tüm Koç burçlarına keyifli, huzurlu, sağlıklı ve başarılı bir gün diliyoruz. . .
loading...
loading...

Yorum Yaz

Tüm alanlar doldurulmalıdır.

  • Eda

    Tam beni anlatmış bugün 🙂

  • yasak

    Nnk

  • Bahar

    Vallaha bi koç olarak zor bi gün geçecek

  • melek

    ya 28 ekim ne oldu ki bn hatırlamıyorum ki ya aslinda bişey var ama aaaaa 😉 <3

  • melisa

    burcumu gerçekten çok seviyorum neşeli herşeye sevinen saf kalpli sevecen akıllı kısacası beni ben yapan bir burcum olduğu için çok seviniyorum burcumu çok seviyorum <3 <3 🙂 🙂

  • Güzel

    Hebdvxgx süpermiş :))

  • Zühre

    Vallahi bence aşk hayatım güzel gitsin dünya yansa umrum duymaz! Hatta düzgün gitsin tek bi süre sonra ölmeye bile razıyım dedikçe ben gitmiyo gibi ama hep tutturuyosunuz tebrikler! Bugün de tutarsa süper olur! Size de söylerim hatta kurban bile keserim yahu!

  • Zühre

    Çok güzel bi kalbim var çok şükür! ALLAH böyle istedi! İnsan ne der SEVGİLİ’ye “lütfun da güzel kahrin da!” Söz olsun O ALLAH’a bi gün şikayet etmiycem! Bi gün! Ben yanlış insan değilim!

  • Zühre

    Benim nokta atışı yorumlu admincim hiç üstüne alınma kusuruma da bakma! Başlarım romantik ilişkisine! İnsan olalım diyince biz afedersin “mal” sanıyorlar herhalde! İlk fikrim her daim sabittir “emek yoksa ben yokum bu saatten sonra!” . Tüm yollar açık! Yurusunler Yallah!

  • Dilara🐞

    Ayy ! sanki bu gün beni izleyip de yazmışlar herşey tamı tamına aynı yani her şey doğru

  • Zühre

    Ben ayağa kalkmaya çalıştıkça insanlar bir insanı ancak bu kadar aşağı çekmeye çalışır! Bu güçsüzlük değil! Tam tersi o kadar fazla güçlüyüm ki bence zaten bu yüzden aşağı çekmek için resmen olaganin dışında özel bi gayret sarfediyorlar! Tek tek her birini takdir ediyor, alkışlıyorum! Bugün için başardılar! Yarına kadar haberleri yok ben ayağa kalkarım yeniden! Ama bu günlük aramızda kalsın bildiğin “canlı cenazeyim!”…..

  • Merve

    Boku yemisim kisaca bugun parasal konulardan biktim zaten artik

  • Zühre

    Zaten öldüm öldüm biliyosun dimi bi guzeeeel kafa üstü cakildim resmen! Olduğu gibi yaziyosun herşeyi seni beklemek de çok zor! Her gün saat 10’u bekle, her haftasonu haftaliklari en son sen yaz stresten mideme ağrılar giriyo yine! Hedeflerim var caktirmayayim ama basarayim İnşaallah lütfen!

  • Zühre

    Aklıma ilk geleni yapmıyorum ki! Son geleni bile yapmıyorum. Teslim oldum öylece bekliyorum. Aklıma gelenlerin hepsini yapsam neler olur neler? Ama ben adım bile atmiyorum! Atılan adımlara göre gidiyorum ve gideceğim! Hele ölçüp biçmek düşünmek! Uyku bile uyuyamiyorum artık düşünmekten uykumdan bile kalkıp saatlerce düşünüyorum! Yine de kararlıyım ben adım atmiycam! Bekliycem bakalım ne olcak? Ama biliyorum ben beklesem de başkaları adımlar atacak iyi yönlendirmeye çalışcam napiym?

  • Zühre

    Allah var Allah! Herşeyi gören hepsini bilen! Haberiniz var mı? Kimsesizlerin KİMİ? Haksız olsam özür dilemeyi yalvarmayi bilirim ben! Herkes rahat olsun! Öyle de temiz kalbim var ki inanilamayacak kadar şeffaf! Kimseyi üzmem! Beni bi seven bi seven bi sevmeyen pişman! İsteyen ukala desin! Ben hep eksik anlatırım! Ukalalik değil bu! Beni sevmeyen ölsün! O kadar!😂😂😂😂😂😂………

  • Zühre

    Ukalaligin nedeni kismen anlasilsin diye söylüyorum. Uc mu gördünüz? Uca bakin! Alcakgonulluluge de! Icim “Yandım aman öldüm aman!”. Onur Akın Gidemem!….

  • Zühre

    Ya ben bekledim!😭😭😭😭Bekledim!😭😭😭😭Beni durdursun diye bekledim!😭😭😭😭😭😭Adım atmadı!😭😭😭😭Nen yine de söz veriyorum elimden geleni yapicam!😭😭😭Uzmemeye calisicam kimseyi!😭😭😭😭Ama çok uzulecekler!😭😭😭Çok üzülecem Allah yardım etsin!😭😭😭😭Çok zor kimse anlamıyor!😭😭😭😭Kimsenin anlayamayacagi kadar zor!😭😭😭Dua edin lütfen!

  • Zühre

    Vallahi kendimi çok da zeki bulmuyom da Allah canımı alsın bi örnek vereyim sadece ishalim diyip dünya kayısı yiyen insanlar var hayatımda ya gerisini düşünün! Fittirinca fittirdi oluyom ya! Paratoner gibi çekiyom manyaklari yeminle!😡

  • Meryem

    gerçektende doğru

  • Zühre

    Cok seviyorum ben onu yaaa! Çok! Biliyosun dimi? Çok fazla!😭😭😭😭😭

  • Zühre

    Zuhre ile Pencere! Mutluluga ışık olan! Belki!😭😭😭😭😭Allah’tan ümit kesilir mi hiç? Onur Akın-Gidemem! “Yandım Amman! Sondum Amman! Sararip soldum Amman! Kar boran yollar! Aklımda sevdan var! Seni bırakıp gidemem!😭😭😭😭😭

  • Zühre

    Yav sen son günlerde etrafımda kim varsa sevdiğin diye bahsediyosun! Ayran gönüllü muyum ben ki keşke olabilsem ama bir tek kişiyi seviyorum hala o da beni sevindirecek ne yapabilir acaba çok merak ediyorum? Adam en son beni unutmaya çalışıyordu yahu hatırla!😂😂😂😂😂

  • Zühre

    Nasıl seviyorum ama biliyo musun? Kemiklerime, iliklerime kadar seviyorum!

  • Aygül

    Bizi niye yazmıyosun artık! Bizi yapsana! Biz hala deli gibi seviyoruz ve hala deli gibi direniyoruz Aşka! Deli gibi! Dün güzel şeyler yazmistin bugün hiç olmadı ilk kez! Burclarimiza ve yukselenlerimize aynı anda güzel şeyler yaz! Lütfen! Lütfen yardım bu delilik bitsin yada Aşk! Çünkü az kaldı biz bitecek Aşktan! Geberiyoz biz Aşktan! 😭😭😭😭😭Cozemedik KÖRDÜĞÜMU!

  • Aygül

    Aygül ve Zühre aynı kişiyiz

  • Zühre

    Dev yaptı! Kendi kendine bu aşkı dev yaptı! İşin içinden cikilamayacak kadar büyük artık! Gurur duymak için söylemiyorum! Üzüntümden söylüyorum! Ben o kadar güzelim ki galiba delirtiyorum! Kanaat getirdim artık! Ama Allah keske cirkin şansı vereydi be gercekten! Keşke!

  • Zühre

    Kim o?

  • Zühre

    Benim bildiğim 5 kişi benimle evlenmeyi düşünüyor ve aşıklar! Soyleyemeyenleri zaten hiç saymadım!😞Ama ben ne mavi boncukcuyum, ne de ayran gönüllüyüm!😞Benim kalbim tek kişilik ve kontenjan uzun zamandır dolu! O da biliyo herşeyi!😢Ama imkansizliklarimiz, bu bir sürü kişiyi yine de deli gibi kıskanması ve direnip dev yaptığı koskocaman aşkla kafayı ya sıyırdı ya da bu daha azsa sıyıracak!😢Napicam ben ya?😢Ne şansı?😢Şans mı bu şimdi?😢Çıldırdı, daha da çıldıracak ve beni de çıldırtacak!😢Napicam ben ya?😢Tek istediğim huzur!😢😢😢

  • Zühre

    Sevgilisi olduğu halde sevgilim yok diyen birine karşı yalnız kalirmisim he? Yalnız değilmişim ben yani aslında öyle mi? Allah onun belasini benim de cezamı versin! Bu kadar mı salak olunur? Oh oldu bana! Oh!….

  • Zühre

    Bu ne şimdi? Hiç sana yakışıyo mu 2 gün aynı yorumu koymak? Hasta falan mısın? 2 günün enerjisi mi aynı?

    • admin Yazar

      Aynı yorum değil tabii ki de ama evet Koç Burcu’nun her iki günde de çok benzer enerjiler etkisi altında kalacağı doğrudur. Sevgiler…

  • Hazan

    Zühre benzer şeyler yaşıyoruz sanirim seninle konuşmak istiyorum